Pitch je innovatie!

By December 17, 2021 Nieuws

Pitch je innovatie op online pitchevent VL-NL 22/02/2021

Heb jij of heeft jouw bedrijf een innovatie ontwikkeld waarmee de zorg vooruit wordt geholpen? Wil je die innovatie delen met potentiële afnemers? En wil je daarmee kans maken op een leuke prijs? Neem dan deel aan het Pitchevent VL-NL 2022.

Innovaties helpen de zorg vooruit. Die ontwikkeling is grenzeloos. Daarom organiseren het Vlaamse Health Care Network Kempen en het Nederlandse Care Innovation Center samen het Pitchevent VL-NL 2022. Bedrijven krijgen dinsdag 22 februari 2022 van 19.30 tot 22.00 uur een podium om hun innovaties te presenteren aan zorgorganisaties. Bovendien maken zij kans op titels voor ‘meest kansrijke innovatie’.

Tijdens het Pitchevent VL-NL 2021 strijden bedrijven uit Zeeland, West- en Midden-Brabant om een plaats in de nationale selectie van de Nationale Zorginnovatieprijs 2022. Daarnaast nemen Vlaamse en Nederlandse bedrijven het tegen elkaar op om kans te maken op de titel meest kansrijke Vlaamse en meest kansrijke Nederlandse innovatie. Door het Pitchevent VL-NL 2022 bij te wonen blijf je op de hoogte van nieuwe toepassingen en ontwikkelingen in de zorg die het verschil gaan maken!

In verband met coronamaatregelen vindt het Pitchevent VL-NL 2022 wederom online plaats. 

Het voorlopig programma ziet er als volgt uit:
19.30 uur: Welkom
19.40 uur: Regionale voorronde Nationale Zorginnovatieprijs 2022
19.55 uur: Vlaamse pitchers
20.30 uur: Nederlandse pitchers
21.00 uur: Bekendmaking winnaars
21.20 uur: Afsluiting met netwerkcafés

Wil je graag pitchen op het event , vul dan onderstaande formulier in.

    Deelnemen

    U kunt zich tot 25 januari 15.30u aanmelden via onderstaand formulier.

    Uw beknopte antwoorden op de vragen vormen de enige basis voor de jury om tot beoordeling te komen.

    Formulier

    Welke nieuwe dienst, nieuw product, nieuw proces of nieuw concept hebt u in de markt gezet?

    Hoe onderscheidt deze innovatie zich tegenover het bestaande aanbod? Welke nieuwe kennis hebt u daarvoor moeten opbouwen? Wat waren de uitdagingen om dit te ontwikkelen?

    Welke impact heeft uw nieuw aanbod op het zorgaspect? Wat is de sociale en maatschappelijke toegevoegde waarde?

    Welke impact heeft dit nieuwe aanbod gehad op uw organisatie?

    Kenmerkt het nieuwe aanbod zich ook door een vernieuwend businessmodel?
    We bedoelen daarmee dat u de doelmarkt op een andere manier benadert.Voorbeelden zijn: een nieuwe nood invullen die in de markt ontstaat, gebruik van nieuwe distributiekanalen, een nieuwe vorm van klantenrelatie uitbouwen, nieuwe partnerships aangaan, een nieuw verdienmodel. Geef aan op welke elementen het business model vernieuwend is, als dat het geval is.

    Met welke organisaties of bedrijven heeft u voor deze vernieuwing samengewerkt? Uit welke sectoren? Is er een link tussen profit en non-profit?

    Gegevens organisatie


    Contactpersoon





    Leave a Reply